19 Temmuz 2012 Perşembe

Süper Robot ve sünger bob oyunları için ilginç bir yazı

Geçenlerde konu ile ilgili bir yarışma başlamış ve adeta çılgınlar gibi siteler açılmaya başlamıştır, ilk defa bir defa seo yarışmasında bulunamanın heyecanı da etkilemiyor diyemem makale yazmaktan başka bir şey bilmediğim bu sekltörde ilk 5 sayfada kalabilirsem kendimi gerçekten başarılı sayacağım ve Denizs hocam'dan makale paralarını isteyeceğim, şaka bir yana da insanın aklına nereden gelir Süper robot ve sünger bob oyunları diye bir konu hiç anlamam ki, ayrıca amaç nedir bu kelimede ilk sıraya çıkan site hem sünger bob oyunlarında hemde süper robot oyunlarında mı üstlere çıkacaktır anlamadım, neyse Ramazan'a az kaldı aç susuz diğerleriyle nasıl başa çıkacağım hiç bilmiyorum, bunun yanı sıra sıcaklar geçerkten çok bunaltıcı İç Anadolu, Karadeniz bölgelerinin kesiştiği bir yerde memleketin olması da ilginç bir durum... Günlük gibi yazmaya başlamışken diğer Asus pc bozuldu, hp'ye geçtim bu da biraz küçük olduğundan aslında yazmakta zorlanıyorum ama yine de inatla yazacağımı bilmelerini isterim

Süper robot ve sünger bob oyunları hakkında düşünürken bakın neler çalıyor Fizy'de

Yahut dokunurken sessiz
Yaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr, ne yeminler bozdum geceler büyürken sensiz ne yeminler bozdum yıllar geçerken sitemsiz ne yeminler bozdum tarifi bile imkansız, senin için ey karagülllll aaaaaaaahhhhhhh......

hava desen 32 derece ne yeminler bozdum geceler büyürken sensiz, ne yeminler bozdum yıllar geçerken sitemsiz, ne yeminler bozdum tarifi bile imkansız senin için ey karagül....

Süper robot ve sünger bob oyunları diye bir şarkı olsa emin olun onu yazardım ama maalesef onun gibi bir şarkı dahi yok bende şimdilik durumu ve çalan şarkılara yazmakla yetiniyorum...

Süper robot ve sünger bob oyunları diye yazı yok ama Nurettin Rençber var iyi ki bende oradan devam edeyim, şu anda pembe bir koltukta terasta oturuyorum , televizyon desen zaten kapalı 7 senedir izlemeyince unutuyorsun nasıl bir şey olduğunu


oyyy turnam turnam turnam benden selam söyle dağlara
yari görmeyeli bir hayli zaman
oy turnam, turnam benden selam söyle dağlara benden selam
yari görmeyeli bir hayli zaman
benden selam söyle dağlara

Yazıma burada son verirken hepinizi yemeğe bekliyorum ,görüşmek üzere süper robot ve sünger bob oyunları...

7 yorum:

  1. Sünger bob herzaman sevdiğimiz oyun :) çizgi filmi tabi ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
  2. böyle basit oyunlar her zaman daha keyifli oluyor. aslında devasa animasyonlara ihtiyaç var mı, düşündürüyor...

    YanıtlaSil
  3. Minik kuzenlerimi bir baş belasına döndüren Sünger bob. İzlemeden nefret ettim, televizyon izleyemez oldum onun yüzünden :)

    YanıtlaSil
  4. Yeğenim sünger bob hastası oldu çıktı tişörtler yastıklar heryer sünger bobla kaplandı tv'de sünger bob ezberledik artık :D

    YanıtlaSil
  5. bilgiler için çok teşekkürler. çok güzel bir çizgifilm

    YanıtlaSil
  6. Sünger bob gerçekten güzel bir çizgi film. Çok severim ne zamandır.

    YanıtlaSil
  7. Bana göre en güzel çizgi filmlerden. Ben Animasyon severim ama bu da gerçekten iyi.

    YanıtlaSil