15 Temmuz 2012 Pazar

süper robot ve sünger bob oyunları hakkında

Süper robot ve sünger bob oyunları hakkında:

Süper robot Japon animesinin kahramanı, Sünger Bob ise tüm dünya tarafından benimsenmiş ve sevilmiş, sevimli bir karakter.

Aslında her 2 karakter de bazı özellikleri bakımından benzemektedirler, nasıl derseniz 2 karakter de dünyada ürünleri en çok satan karakterlerden... Bunun yanı sıra sosyal medyada en çok bahsedilen çizgi film karakterlerinden olmaları da ortak özelliklerinden bir tanesi...

Sünger Bob arkadaş canlısı ve sevimli süper robot da tam bir arkadaş canlısı her zaman arkadaşlarını koruyan bu karakterler genellikler arkadaşları yüzünden zarar görseler dahi onları hiçbir zaman satmıyor ve terk etmiyorlar.

Tüm dünyanın sevdiği bu karakterler aslında insanlara bir mesaj veriyor, olaya nasıl baktığınıza bağlı olarak. Bir çocuk izlediğinde basit bir çizgi film gibi gelirken, genç biri izlediğinde aslında sunulan insanlık dersini görmekte. Bu nedenle süper robot ve sünger bob oyunlarının birbiri ile benzer yönleri oldukça fazla.

6 yorum:

  1. ne izlerdik ya :) tşkler hocam

    YanıtlaSil
  2. Bir zamanlar çok izlerdim. şimdi kardeşi izliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Video gerçekten harika imiş. Ölüm defteri, tek ben kalacam fln. Bu japonlar cin alinin üzerine bile seslendirme yapsa en kral anime kadar olur bence :) Gerçekten süperdi...

    YanıtlaSil
  4. İlginçtir bukadar beğenilen bir çizgifilmi şu anda ilk defa izliyorum kendime şaştım açıkçası

    YanıtlaSil
  5. çok başarılı... çok olmasa da eskilere götürdü :)teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Sünger robot diye bir şey duymamıştım ben bu zamana kadar...

    YanıtlaSil